Chrupiace kanapki z papryki, o smaku pomidora i ziol

Czerwona papryka oprocz wlasciwosci zdrowotnych jest bardzo smaczna.

Trudno sie nie zgodzic 😉 Posiada znacznie wiecej witaminy C niz niektore cytrusy. Spozywajac ja regularnie pozbedziemy sie zmeczenia, pomaga w zwalczaniu problemow z dziaslami, oraz jej chrupanie pomaga odzyskac swiezy oddech.

Bardzo czesto przygotowuje z niej witarianskie kanapki.

Kto by myslal o chlebie majac pod reka czerwona, slodka pieknosc 😉

 Dzisiaj do moich „kanapek” wykorzystalam:

Avocado, pieczarki, zielony ogorek, tymianek, bazylie,  pomidor,niewiele zielonego brokula,  kielki hemp, salate,  marchewke, cukienie, orzechy wloskie, nasiona lnu, pestki slonecznika.

Z warzywami pestki i orzechy mozna laczyc bez poczucia winy.

 

 

kanapeczki2

Sos pomidorowy, wyszedl znakomicie, mozna go wyjadac lyzka 😉

3 swieze pomidory,
1/2  zabku  czosnku,
1 lyzeczka swiezego soku z cytryny
szczypta soli celtyckiej
1/2 lyzeczki swiezo zmielonego czarnego pieprzu
Pol lyzeczki oliwy z oliwek

kanapeczki6

 

Chrupcie na zdrowie!

Pomyslow na witarianskie kanapki moze byc setka, wszystko zalezy od Waszej pomyslowosci, nie zapomnijcie aby do zabawy wciagnac dziecko 😉

 

Slonecznej niedzieli i pieknego wypoczynku!

Tagi: , , , , ,

komentarzy 9

  1. Horrorus Vacui 1 maja 2016 at 13:18 Reply

    Hemp to po polsku po prostu konopie.

  2. Kasia 1 maja 2016 at 18:10 Reply

    Pyszne te kanapki, wlasnie odpuszczam chleb wiec inspiracje sie przydadza, po prosze wiecej. Pani Joasiu wiecej przepisow! 🙂

  3. Marcysia 2 maja 2016 at 15:11 Reply

    Dzieki Tobie Joanno nauczylam sie prawidlowo mieszac posilki. Juz nie wspomne o tym, ze nie namaczalam nasion i pestek 🙁 Pamietam kiedy mojej 6 letniej siostrze podalam chia nienamoczone w budyniu i dostalo mi sie, bo wyladowalismy z nia na pogotowiu, a oczywiscie rodzice o maly wlos mnie nie zlinczowali za moj weganizm. Dobrze wiec sie uczyc.
    Pozdrowionka kochana.

  4. Adam 6 maja 2016 at 17:13 Reply

    Kanapki wyszly ekstra, dodalem pare swoich kombinacji, Dzieks Dzoanno 😉

  5. Ania Salomea 7 maja 2016 at 15:43 Reply

    Dzisiaj jadłam podobne, ale na liściu sałaty rzymskiej, posmarowane surowym hummusem, do tego świeże warzywa i czosnek niedźwiedzi (ogrodowy, nie dziki, bo dziki pod ochroną) 😀
    Po co chleb?? 😀

  6. Sabina Ka 8 maja 2016 at 08:47 Reply

    ŚWIETNY POMYSŁ! PROSTY POMYSŁ! DZIĘKI TOBIE Asiu W naszej kuchni przygotowujemy zdrowe i smaczne posiłk. Staramy się wybierać produkty ekologiczne, nieprzetworzone. Mniej mięsa, więcej zieleniny!

Odpowiedz na „Sabina KaAnuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *