Chrupiace kanapki z papryki, o smaku pomidora i ziol

Czerwona papryka oprocz wlasciwosci zdrowotnych jest bardzo smaczna.

Trudno sie nie zgodzic 😉 Posiada znacznie wiecej witaminy C niz niektore cytrusy. Spozywajac ja regularnie pozbedziemy sie zmeczenia, pomaga w zwalczaniu problemow z dziaslami, oraz jej chrupanie pomaga odzyskac swiezy oddech.

Bardzo czesto przygotowuje z niej witarianskie kanapki.

Kto by myslal o chlebie majac pod reka czerwona, slodka pieknosc 😉

 Dzisiaj do moich „kanapek” wykorzystalam:

Avocado, pieczarki, zielony ogorek, tymianek, bazylie,  pomidor,niewiele zielonego brokula,  kielki hemp, salate,  marchewke, cukienie, orzechy wloskie, nasiona lnu, pestki slonecznika.

Z warzywami pestki i orzechy mozna laczyc bez poczucia winy.

 

 

kanapeczki2

Sos pomidorowy, wyszedl znakomicie, mozna go wyjadac lyzka 😉

3 swieze pomidory,
1/2  zabku  czosnku,
1 lyzeczka swiezego soku z cytryny
szczypta soli celtyckiej
1/2 lyzeczki swiezo zmielonego czarnego pieprzu
Pol lyzeczki oliwy z oliwek

kanapeczki6

 

Chrupcie na zdrowie!

Pomyslow na witarianskie kanapki moze byc setka, wszystko zalezy od Waszej pomyslowosci, nie zapomnijcie aby do zabawy wciagnac dziecko 😉

 

Slonecznej niedzieli i pieknego wypoczynku!

Tagi: , , , , ,

komentarzy 9

  1. Horrorus Vacui 1 maja 2016 at 13:18 Reply

    Hemp to po polsku po prostu konopie.

  2. Kasia 1 maja 2016 at 18:10 Reply

    Pyszne te kanapki, wlasnie odpuszczam chleb wiec inspiracje sie przydadza, po prosze wiecej. Pani Joasiu wiecej przepisow! 🙂

  3. Marcysia 2 maja 2016 at 15:11 Reply

    Dzieki Tobie Joanno nauczylam sie prawidlowo mieszac posilki. Juz nie wspomne o tym, ze nie namaczalam nasion i pestek 🙁 Pamietam kiedy mojej 6 letniej siostrze podalam chia nienamoczone w budyniu i dostalo mi sie, bo wyladowalismy z nia na pogotowiu, a oczywiscie rodzice o maly wlos mnie nie zlinczowali za moj weganizm. Dobrze wiec sie uczyc.
    Pozdrowionka kochana.

  4. Adam 6 maja 2016 at 17:13 Reply

    Kanapki wyszly ekstra, dodalem pare swoich kombinacji, Dzieks Dzoanno 😉

  5. Ania Salomea 7 maja 2016 at 15:43 Reply

    Dzisiaj jadłam podobne, ale na liściu sałaty rzymskiej, posmarowane surowym hummusem, do tego świeże warzywa i czosnek niedźwiedzi (ogrodowy, nie dziki, bo dziki pod ochroną) 😀
    Po co chleb?? 😀

  6. Sabina Ka 8 maja 2016 at 08:47 Reply

    ŚWIETNY POMYSŁ! PROSTY POMYSŁ! DZIĘKI TOBIE Asiu W naszej kuchni przygotowujemy zdrowe i smaczne posiłk. Staramy się wybierać produkty ekologiczne, nieprzetworzone. Mniej mięsa, więcej zieleniny!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *